ZDNet Corea] En algún lugar do mundo das TIC do mercado, a plataforma chamada envolto nun turbillón da guerra. Os smartphones e tablet plataformas, así como o mercado de televisión sobre a gran batalla entre as empresas está en pleno curso, mentres agarrando.
Microsoft (MS) escoitar todos os sistemas operativos PASSIVO (OS) do mercado é como se fose a transición cara a época competitiva. Orientada placas son aceptados por gran plataforma do mercado no século 21, a segunda mostraba un forte poder de taquilla, ostentando 10 nyeondeuleo emerxeu como o campo de batalla é.
Plataforma para unha competición multilaterais no mercado ata o século 20 é o escenario non podía facilmente imaxinar. Long Desktop MS, Windows e Unix e servidores Windows foron: composición da regra de división. placas rotas non eran unha gran posibilidade.
O ADN é un novo local para pegar un pase no ecosistema existente parecía unha parede dura, que xa instalados na plataforma que caen fácilmente levados a estereotipos. Así como no século 21, mentres aínda válido, era visto como un paradigma.
Pero a plataforma parece non caer estereotipos sobre o feito de que desde o ano pasado foi desarmado. O protagonista, que liderou unha plataforma de nova xeración se sabe a composición ten unha reorganización tarxeta do trazo.
Cambiar o iPhone apareceu en 2007, era esperada. Apple lanzou o iPhone no mercado de aplicacións de verán, que está unirse play 'AppStore' para o seu paradigma de teléfono tradicional e foi declarada un paro. escenario competitivo do mercado de telefonía móbil con hardware-céntrica 'arma secreta' SW eo contido é inxectado balance a respiración Panse.
SW eo teléfono vivir para ver o contido antes era difícil imaxinar un escenario facilmente ser unha realidade era. IPhone pode ser usado en varias aplicacións foron enviados para a App Store agora os usuarios bukjeokgeorinda. Xa foi baixo máis de 30 eokhoega ocorreu.
O próximo ano, o número de solicitudes rexistrados, existen 500.000 previu que a violación. Aínda agora, os desenvolvedores de todo o mundo para o entretemento, educación, xogos, negocios SW App Store está facendo e de explotación.
iPhone de Apple App Store superficie aumenta pedidos, o ecosistema pode medrar. Estender o desenvolvemento de aplicacións iPhone necesidades dos desenvolvedores, aumentando gumaeyok consumidores "Este novo iPhone leva a construír un círculo virtuoso pode ser fantástico. Falando en termos de empresas e contido, levando a hardware e do sistema "carro tríceps 'SW semyida completa.
introdución frontes de contidos 'Apple Corps "dunha nova colaboración no sector das TIC significaría que a chegada dun ecosistema. Plataforma para construír haneunge kontencheugan círculo virtuoso, a industria de TI ten a oportunidade de comprobar que a tarxeta foi Pil.
provedores de plataforma de contido agora a posición de Alfa eo Omega. Como elementos esenciais para a supervivencia se fixo.
Nalgún lugar ao longo do camiño, os fabricantes de teléfono, o sistema operativo (SO), provedores, prestadores de servizos de telecomunicacións son susceptibles de mensaxe de contidos de explotación do valor estratéxico de contidos, un aumento significativo nos medios. Contido a esta plataforma, sen o apoio loxístico forte para vencer a guerra imposible jyeotdaneun a historia.
Yiseokchae KT dixo: "A Corea infraestrutura de TI é actualmente niveis máis altos do mundo da era da converxencia dos medios,` I (información, de información), 'e' T (Technology, Tecnoloxía) "Se a crise é atopar un gaña-gañou pode vir todo o camiño" dixo.
■ TI hexemonía, voa no contido do colono
O crecente valor estratéxico do contido é semellante. Teléfono é só o comezo. Tablet, o Smart TV, parece ser o curso se o mercado windoman PC para teléfonos intelixentes e de contido similar, sacode o paradigma comezou a xurdir.
Apple iPad lanzado en abril deste ano, xa publicados, xornais, revistas, contidos de vídeo, xurdiu como a nova Meca. No pasado, nunca tivo que andar a innovación de contido geupmulsaleul.
Ipad mercar ▲ matriz para as compras do usuario. Ipad ofrece o contido é unha nova experiencia para os usuarios.
Levaron ao éxito da ecuación iPhone está en execución de novo dende o tablet. Como os teléfonos intelixentes e formadores de mercado comprimido plataformas competidores para contra-ataca contrabalançar Apple estaba en camiño. A loita tamén se desenvolveu como o contido é centrado.
Industria das TIC competitiva no comprimido ou prerrogativa Smart TV para negar o contido que voa no colono, o que é raro.
Significado se non pode construír unha plataforma de ecosistema de contidos 'munuiman non só divertirse. Comece a última en outubro parecía esperar, pero loitando para chegar ao mercado a principios da TV Google é representativa.
TV Sony ▲ Google. Son deixados nunha caída inesperada. O valor do índice é unha plataforma de pobre que é simbólico, non só enfraquecen.
Mentres tanto, Google TV, loitara para protexer o contido as principais emisoras.
Google TV usuarios ABC, CBS, NBC e outros grandes emisoras streaming seu contido gratuitamente a través dun servizo de radiodifusión pretende utilizalo, pero agora bloquearon o acceso á situación de Google é na TV. Se non pode tratar con grandes emisora de TV de Google reduce o atractivo dos especialistas sería apuntado ao unísono.
TV de Google non está só.
Realizou unha plataforma de teléfono pobres oportunidades contido que figura é probable que sexa a tumba do ttangyiragi de aumentar.
plataforma móbil, non contento ecosistemas geoneuriji "remoto" ou "non consolidada no mercado de teléfono aínda é a maioría só cambia para estar alí. mundial de Nokia de MS non ten moito que dicir sobre o contido. Ambas as empresas wasinsangdam construír ecosistema de contidos, se esforzou.
Rede Social (SNS) tamén kontencheugan a plataforma moito e transformouse o nunha era de coexistencia. Facebook e Twitter ecosistema contido construído na vitoria, cando parou nun único servizo, MySpace agora está nunha posición para o futuro dirixiu duras para a redución.
Cloud Computing, SNS, que son representados por contido móbil, o novo paradigma, todos os reforzos, e alí estaba a chorar a rir da situación. Berrar o berro de guerra dos contidos en sinal negra xigante da urxencia e da razón de que era inminente.
Contido ■ ecosistema de desenvolvemento das TIC poderosa Corea espérase para revivir
TI potencia ten o orgullo de representar a Corea do Sur, pero o teléfono móbil non ten moito que dicir sobre. Vou reflexionar sobre un pouco moito.
Non recoñecer correctamente o cambio de paradigma, sentiu a necesidade de cambio no nocello e, a continuación, realizada en "sapos pozos" o pasado que provocou a crítica. República de Corea foi pechado "Galápagos" ecosistema móbil foi chamado.
Por suposto, a importancia de empresas domésticas e de contidos para a plataforma que estaba non sei nada del. Con todo, os intentos de hwangoltaltae suficiente, que non parecía sentir a urxencia.
SK Telecom, unha plataforma líder de servizos de empresas, Chandigarh, xefe da "Non compañía telefónica un móbil en Corea como unha plataforma de servizos para que a reflexión é exactamente iso", dixo que "a raíz do problema do mercado de telecomunicacións nacional, a plataforma de servizos para a industria e os clientes non producen tanto como quere, non ", dixo.
Enfermidade crónica "do territorio" non pode deixar de ir a estrutura de nota.
Os provedores de contido como socios, terceirizados, pero a simple idea de que se non mudarmos a mentalidade de gran ecosistema de contido coreano, sería apuntou que o crecemento é moi meahriil constante baleiro. Colaboración con empresas que precisan dos poucos proxectos contido atractivo, nin a mente ao final, porque debuxa Irán vén dunha caída.
Representante, que pediu o anonimato, que algunhas empresas de contido dixital está dicindo isto.
"En grandes empresas, ou engadir unha proposta de oferta para os elementos a seren despachados para ter lugar tras os casos de pequenas empresas é substancial. Antes de subir as propostas relativas a unha corporación, a través de subsidiarias, moito tempo despois da Saga Un dos elementos de contido, como as propostas por si só naenoteun testemuña Se xa estivo alí. próximos dos que sufriron un proceso semellante se pode ver a miúdo. atjiman todos recorrer a unha gran escala de persoal e concretamente, hai naenoteun. impaciente estratexia pulyihal pequenas empresas non poden axudar a librar ".
Con todo, xa que o iPhone chegou ao gran jackpot empresas tratan os seus contidos nun estilo que os cambios fosen detectados. Munuiman Win-Win asociacións con provedores de contido, pero a rede non está debidamente comprobado que non existe ningún sentimento de crise seoljari emite espesor.
A Samsung Electronics, SK Telecom, KT, e da aristocracia para fortalecer a plataforma para as empresas para desenvolver contidos para o ecosistema de lanzar un gran investimento ha representa-los a facelo. Como etapa final, con munición de verdade para poñer a velocidade estándar é cada vez máis rápidos.
T mapas deste ano, a SK Telecom, T tendas, servizos de SMS e chave fixo estrelas competitiva para unha estrutura aberta, capaz de competir nun ambiente global, a plataforma de servizos é un kiwonaganda estratéxico. plataforma de servizos para estender como ₩ 1000000000000 para os próximos tres anos decidiu investir unha cantidade enorme. Agora é a plataforma para impulsar as empresas e a última oportunidade para o éxito tamén foi evidente.
Jin-Woo, director de "non avanza a plataforma ofrece a módulos, que por desgraza non creo que decidiu abrir un activo clave da tecnoloxía", dixo "Esta é unha variedade de servizos a crear, entón eu estou contento en fomentar positivo", dixo.
A Samsung Electronics para mover o contido para atraer ssolrinda interese. Samsung teléfono e tablet para fornecer unha variedade de aplicacións nun esforzo para traballar con provedores de contido na casa e no exterior puxo unha partida completa.
Samsung Electronic Media Solutions, Managing Director da gwonganghyeon Center "aparar abaixo as grandes empresas de todo o mundo, en vez de hardware, o contido esencial e servizos e facelo mellor para a ecoloxía de empresas emerxentes que están a cambia o paradigma da competencia" e "hardware Corea do Sur como un competidor global, provedores de contido e crear un ecosistema para crecer ", dixo.
Os provedores de contidos que tratan das grandes corporacións cambiaron a súa actitude sobre o que algúns aínda sería dubidoso. Eles terán que seolmaseolma.
O que está claro, non obstante, Smartphone, Tablet, Smart TV está estendendo o paradigma das TIC, a converxencia destes dous xuntos (fusión) no contorno que poden aumentar o valor estratéxico do contido é que hai só. Corea ten puntos fortes en empresas de hardware non pode ignorar o seu contido, porque non debe ignorar nin aquí. Os provedores de contido e estratexia de negocio gaña-gañou agora non é o santo axuda subiu ao posto da historia. Non está en posición de avanzar tungchigo oco.
A atención do plan de grandes empresas para a innovación de contido levará ao contido.
"O iPhone de Apple no corazón da dugeungeoryeotda emerxencia" representa o bis keomtuseu, "o iPhone para o portal de negocios en Internet, e SW 10 nyeonssikhaeon sentirme campo tan novo e reto da conciencia", confesou yichanjin Dreamwiz eles seguen a saír, como representantes vontade.
Jingga ▲ xogo de rede social (SNG) `` pambil. Xeración de contidos, as empresas globais Jingga xogo aproveitando a plataforma se fixo.
correndo estrelas internacionais xa comezaron contido. Apoiado pola máis grande do mundo jinggana Facebook SNS creceu en compañía de xogos de alto nivel, o iPhone eo Android Angry Bird, un dos máis buscados tras o espazo de estrelas sobre o mar de Corea do Sur tornouse un nome familiar.
Angry jinggana Bird na Corea, como podes ver o nacemento da seguinte xeración de contidos estrelas? Para ser nareumil. Información ea Comunicación da Universidade, Corea hanjeonghyeon profesor da Universidade de hardware Agora dijiteolkontencheugan e software, e poden formar unha cadea de valor sa, o bandido "," A colaboración está baseada no seguimento dado a oportunidade de medrar como innovadora, diferenciada App e debe comezar a desenvolver o contido ", dixo.
KAIST profesor, Jin, "unha cota de mercado global de telefonía móbil en Corea, con máis de 30 por cento, eo xogo ten puntos fortes na área", e "a creatividade, porque hai moitos desenvolvedores de aplicacións móbiles novas oportunidades para facer alcalde," el incrementar a súa voz.
Este é o motivo. ZDNet Corea en 2011, o ano de planificación "contido" foi o contrasinal seleccionada. Isto leva a smartphones e comprimidos e contido de televisión intelixente, a innovación dixital, o heroe decidiu salientar isto.
"Eu sei que ten contido crítico, sen o diaños é famoso?" El que preguntar a eles. Cando a historia é, polo de agora, de súpeto queren ser xustos, pero eles están esaxerando o contido é impresionante.
ZDNet Corea, sen embargo, focado en TI do mundo este ano, o contido é baraboryeo.
Por que? Guhoman un cambio substancial neste alto, repetidas se non hai unha situación no futuro a posibilidade de expulsar o contido é un movemento desesperado para razóns claras. Era da converxencia dixital, os contidos de valor engadido é o núcleo do poder das TIC non é a realidade sobre o xeito no que as cousas foron aliviados de Corea a oportunidade de xogar de novo tamén, cren que o contido vai ser.
En ningún lugar preto o suficiente dos recursos naturais para falar na nosa realidade, a única arma é a única. Transbordador de alta calidade eficaz dos recursos humanos na nosa sociedade para aperta-los, tamén o contido para ir cos futuros da industria debería atender ti. Os ecosistemas sans, grandes e pequenos contidos de bitola mutua inter nacionais utilizados para valorar os retos que haberá favorable haneundedo.
Corea do ZDNet, a este respecto que o tema deste ano, o contido é unha precaución e aperta a. Localización da industria de contidos nacionais e as recentes cuestións e terá acceso a diferentes ángulos coa dirección. A través de entrevistas coas voces de varias partes interesadas entregaranse vivos. Eonronmaecheran límite, pero menos aínda por unha serie de planificación de todo o ano para promover un ecosistema saudable, os grans fan a contidos para ver.
interese dos lectores e de apoio, espérase látego.
"콘텐츠 없는 스마트 혁명 종착역은 무덤속"
지디넷코리아]언제부터인가 세계 IT시장은, 이른바 플랫폼 전쟁의 소용돌이에 휩싸였다. 스마트폰과 태블릿은 물론 TV시장까지 플랫폼을 둘러싼 거대 기업간 샅바싸움이 한창이다.
|
아이폰을 성공으로 이끈 방정식이 태블릿에서 다시 한번 가동되고 있는 것이다. 스마트폰과 마찬가지로 태블릿 시장도 애플을 견제하려는 경쟁 플랫폼 업체들의 반격이 본격화됐다. 싸움은 역시 콘텐츠를 중심으로 펼쳐지고 있다.
|
구글TV는 그동안 주요 방송사 콘텐츠를 확보하는데도 애를 먹었다.
|
해외는 이미 콘텐츠 스타들의 질주가 시작됐다. 세계 최대 SNS 페이스북을 등에 업고 초일류 게임 회사로 성장한 징가나, 아이폰과 안드로이드폰에서 가장 잘나가는 게임중 하나인 앵그리버드는 바다건너 한국에서도 익숙한 이름들이 됐다.
No comments:
Post a Comment